Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 135 in /home/uddblnnh/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
خرید عمده رنگ مو مدیا | رنگ مو سری صدفی مدیا قیمت نمایندگی - سنا

خرید عمده رنگ مو مدیا | رنگ مو سری صدفی مدیا قیمت نمایندگی

رنگ مو به رنگدانه‌های فولیکول‌های مو گفته می‌شود که از دو نوع ملانین: یوملانین و فیوملانین تشکیل شده‌است. اساساً چنانچه مقدار ملانین‌ها بیشتر باشد، رنگ مو تیره‌تر و چنانچه کمتر باشد، رنگ مو روشن‌تر می‌شود. وضعیت ملانین‌ها می‌تواند در طول زمان تغییر رنگ پیدا کند یا فولیکول‌های موی یک شخص می‌تواند بیشتر از یک رنگ داشته باشد. عدم تولید کافی ملانین موجب سفید شدن مو می‌شود.

رنگدانه مو (مالنین) در پیاز مو قرار دارد و تعیین‌کننده رنگ مو می‌باشد. رنگ مو را معمولاً به پنج دسته تقسیم می‌کنند: بور، قرمز، قهوه‌ای، خاکستری و مشکی که هرکدام می‌توانند دارای سایه‌های گوناگون باشند. رنگ مو از نظر شدت و سایه رنگ می‌تواند در طول زندگی فرد تغییر نماید.

رنگ کردن مو قدمتی دیرینه دارد. انسان‌ها از زمان‌های بسیار دور علاقه بسیاری به رنگ کردن موهایشان داشته‌اند و با استفاده از گیاهانی مثل حنا موهایشان را رنگ می‌کردند. البته این علاقه تا امروز نیز ادامه یافته است. تا چند سال پیش استفاده از رنگ موها به ویژه رنگ‌موهای شیمیایی بیشتر در بین زنان و آن هم برای پوشاندن موهای سفید رواج داشت، اما متاسفانه امروزه استفاده از رنگ موهای شیمیایی در بین جوانان و نوجوانان نیز شایع شده که البته می‌تواند صدمات زیادی را هم به دنبال داشته باشد.لازم است بدانید هر محصول آرایشی و بهداشتی و به ویژه از نوع شیمیایی آن بدون عارضه ی جانبی نیست و با وجود آن که هر چند وقت یک بار، خبرهایی در مورد عوارض استفاده از رنگ موهای شیمیایی از سوی محققان انتشار می‌یابد، اما همچنان آمار مصرف این ماده شیمیایی رو به افزایش است. در ادامه مطالب خرید عمده رنگ مو مدیا نیز خواهیم پرداخت.

خرید عمده رنگ مو مدیا | رنگ مو سری صدفی مدیا قیمت نمایندگی

رنگ مو مارک مدیا

رنگ مو  مارک مدیا با فرمولاسیون غنی از ویتامین سی علاوه بر کارکرد معمول یک رنگ مو، از موهای شما در فرآیند رنگ آمیزی محافظت کرده و موجب خشکی و آسیب به موها نمی گردد.

رنگ مديا به دليل غلظت بالا و رنگ دانه های بسیار غنی، پوشاننده ای بسیار مناسب براي موهای سفيد است.

رنگ حاصل از این محصول بر روی مو ماندگاری طولانی دارد و پس از چندین استحمام همچنان تناژ و درخشندگی اولیه را حفظ می کند. گروه نسکافه ای مدیا شامل 5 رنگ مختلف از قهوه ای نسکافه ای روشن تا بلوند نسکافه ای خیلی روشن می باشد.

بیس این گروه بر اساس رنگ دانه های قرمز و زرد طراحی شده و ماندگاری بالایی دارد. این گروه بیشتر برای مش و هایلایت استفاده می شوند.

رنگ مو سری صدفی مدیا

رنگ موی مدیا از برند های جدید اما مطرح شرکت عماد آرا می باشد. این رنگ مو غنی شده با ویتامین سی بوده و علاوه بر اینکه موها را رنگ میکند، از موها نیز محافظت میکند و همچنین با توجه به فرمولاسیون خاصی که دارد موجب خشکی و آسیب به موها نمیگردداین رنگ مو هم غلیظ است و هم دارای رنگ دانه های بسیار غنی، بنابراین پوشاننده ای بسیار مناسب برای موهای سفید محسوب میگردد و علاوه بر آن ماندگاری رنگ را بسیار طولانی تر میکند. در نتیجه پس از استحمام همچنان درخشندگی و تناژ اولیه خود را حفظ میکند. دادن ترکیب رنگ موی صدفی مدیا  یکی از بهترین رنگ موهای شناخته شده در بازار است و طرفداران زیادی را نیز دارد.

قیمت رنگ مو مدیا

قیمت رنگ موی مدیا در بازار متفاوت بوده و بسته به نوع جنس و کیفیت محصول تولید شده و همچنین وارداتی یا صادرات بودن آن قیمتی متفاوت دارد یکی از این رنگ موها که در بازار معروف به رنگ موی سری زیتونی مدیا است که پوششی طبیعی شفاف و یک دست بر روی موها ایجاد کند و بر اساس رنگدانه های سبز طراحی شده است که ضد قرمزی است.

سری زیتونید 135000 ریال

رنگ موی جو جو زیتونی 160000

رنگ موی جوجو  بژ 160000

رنگ مو مدیا بلوند خیلی روشن 83000

خرید عمده رنگ مو مدیا

خرید عمده رنگ مو مدیا

یکی از بهترین روش برای  فروشندگان رنگ موی مدیا خرید عمده رنگ موی مدیا است که با کاهش هزینه ها روبه رواست. رنگ موهای مدیا محصولی باکیفیت است که با پیشرفته ترین تکنولوژی‎های روز اروپا تولید می‎

شود.

این رنگ مو دارای ساختار طبیعی و ایمن است و شما با اطمینان خاطر می‎توانید رنگ موهای خود را با آن تغییر دهید. فرمولاسیون این رنگ مو حاوی ویتامین C و مواد مغذی است که کمترین آسیب را به موها وارد می‎کند. ویتامین C ترکیبی است که از سفیدی زودرس موها جلوگیری کرده و باعث درخشندگی و براق شدن مو می‎ شود.

همچنین مواد مغذی به کار رفته در این محصول، از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می‎کند. رنگ مو مدیا دارای رنگدانه‌های بسیار غنی بوده که موهای سفید را کاملا پوشش می‎دهد. همچنین دوام و ماندگاری بالای آن به شما این امکان را می‎دهد تا با فواصل زمانی طولانی تری رنگ موهای خود را تمدید کنید. این رنگ مو باید به نسبت 1 به 1 با اکسیدان ترکیب شود.

مراکز پخش رنگ موی مدیا در کشور

مراکز پخش رنگ موی مدیا در کشورفیتو یک شرکت فرانسوی تولید کننده محصولات گیاهی مراقبت از مو و عضوی از مجموعه «الس گروپ» است. این شرکت در حدود ۵۰ سال پیش توسط پاتریک الس پایه گذاری شده و به عنوان اولین برند محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی برای مراقبت از مو شناخته می‌شود. کمپانی فیتو هدف خود را بر پایه استفاده از گیاهان و علوم گیاهی قرار داده و همواره با تحقیقات گسترده در این زمینه تلاش می‌کند که آخرین تکنولوژی‌های روز را برای تولید محصولات خود به کار گیرد.

مواد اولیه استفاده شده در محصولات فیتو از گیاهان استخراج می‌شود و این موضوع باعث شده محصولاتی تولید و عرضه شوند که بیشترین کارایی برای مراقبت از موها را داشته باشند و آسیب‌های ناشی از زندگی ماشینی بر روی موها را به حداقل برسانند. اسانس‌های روغنی، روغن‌های خالص، عصاره گیاهان و ترکیباتی گسترده از مواد اولیه فعال در فرمولاسیون محصولات فیتو موجب می‌شود که موهای شما به شکل بسیار خوبی محافظت، ترمیم، رطوبت رسانی و تغذیه شوند.

روش های خرید رنگ موی مدیا

روش های خرید رنگ موی مدیا

روشهای خرید رنگ موی مدیا در بازار: روش های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد اول اینکه خریداران می توانند با مراجعه به مراکز تولید و یا کارخانه جات این نوع محصول و یا مغازه های عرضه کننده و یا فروشگاه های بزرگ ارائه کننده محصولات آرایشی بهداشتی این محصول را خریداری می‌کند و از انواع و کیفیت و تنوع این محصول بهره مند شود.

صنعت لوازم آرایش به سرعت در حال رشد است و تقاضا برای لوازم و محصولات آرایشی نیز به همان سرعت در حال افزایش است. این تقاضا در تمام کشورها و به ویژه در کشورهای در حال توسعه بسیار بیشتر نیز هست.

همانطور که محصولات آرایشی تنوع و گستردگی بسیار زیادی دارند به همان میزان نیز می توان انواع کسب و کار کوچک و بزرگ را در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی راه اندازی کرد. فروشگاه لوازم آرایشی یکی از این کسب و کارهاست.

اگر قصد دارید یک فروشگاه لوازم آرایشی و زیبایی راه اندازی کنید لازم است ابتدا اطلاعات خود را در زمینه ای مربوط به این کسب و کار بیشتر کنید و سپس اقدامات لازم را برای شروع این کار انجام دهید. با ما در این قسمت از زیبامون دات کام همراه باشید و اطلاعات خود را در رابطه با راه اندازی فروشگاه لوازم آرایشی بیشتر نمایید.

فروش آنلاین رنگ مو

فروش آنلاین رنگ مو فروش آنلاین رنگ مو: با خرید آنلاین از فروشگاهای اینترنتی بواسطه ارائه توضیحات مختصر و مفصل و مقایسه ویژگیهای هر کالا، ارسال سریع به سراسر ایران و امکان پرداخت وجه درب منزل، این امکان فراهم آمده است تا با یک خرید اینترنتی لذت بخش، مطمئن و آسان کالای مورد نظر خود را به راحتی تهیه کرده و به سرعت دریافت نمایید و با استفاده از بهترین های لوازم آرایشی و بهداشتی از زیبایی خود، بیش از پیش لذت ببرید.

تولید کننده بهترین نوع رنگ مو

تولید کننده بهترین نوع رنگ مورنگ مو یکی از بهترین تغییرات ظاهری در خانم ها به حساب خواهد آمد. رنگ موی ایرانی ها عموما مشکی و قهوه ای تیره است، به همین دلیل تغییر رنگ مو در ایرانی ها اغلب کار سختی است و برای رسیدن به رنگ های جذاب و مد روز روشن باید از دکلره استفاده کرد، که آن هم دارای مضرات بسیار زیادی برای مو خواهد بود. اگر هم تمایل به استفاده از دکلره نداشته باشید قطعا مقداری رنگ نارنجی در موهای خود پس از رنگ آمیزی مشاهده خواهید کرد، و تنها می توانید موهای خود را به پایه های 6 یا 7 رسانده که در آن اثر رنگ قرمز و نارنجی بسیار مشهود خواهد بود. حالا این سوالات پیش خواهد آمد که آیا رنگ مو ضرر دارد؟  آیا رنگ مو باعث سفیدی مو میشود؟  برای پوست سبزه چه رنگ مو مناسب است؟ و  …. اگر شما نیز میخواهید به این سوالات و دیگر سوالات موجود در ذهن خود درباره رنگ مو پاسخ دهید توصیه می کنیم تا انتهای مطلب کاربردی امروز با ما باشید.

انواع رنگ موی مدیا در بازار ایران

انواع رنگ موی مدیا در بازار ایرانانواع رنگ موی مدیا در بازار ایران:

رنگ طبیعی موها:

هر تار مو از دو قسمت اصلی غلاف و ریشه تشکیل شده است. غلاف همانی است که دور تا دور ساقه و ریشه را می‌پوشاند. ساقه مو دو نوع رنگدانه دارد: رنگدانه‌های قهوه‌ای تا سیاه و رنگدانه های طلایی تا قرمز. بسته به نژاد افراد، نوع رنگدانه و در نتیجه رنگ موی آن ها با هم متفاوت است و چنانچه رنگدانه‌ها از بین بروند، مو سفید می‌شود.

آشنایی با رنگ موهای شیمیایی:

رنگ موها به دو دسته تقسیم می‌شوند: رنگ‌ موهای موقت و رنگ‌ موهای دائمی.

الف) رنگ موهای موقت:

در زیر شاخه رنگ موهای موقت، یک دسته دیگر هم وجود دارد که به آنها نیمه‌موقت می‌گویند. رنگ موهای موقت رنگ‌هایی هستند که فقط به اندازه یک بار شامپو زدن دوام دارند. این رنگ‌ها به داخل مو نفوذ نمی‌کنند و تنها روی ساقه مو قرار می‌گیرند. رنگ‌های نیمه‌موقت که بیشتر برای موهای سفید کاربرد دارند، به اندازه 4 تا 6 بار شامپو زدن روی مو ماندگاری دارند. این رنگ‌ موها به دلیل داشتن مواد اکسیدان ضعیف و نداشتن آمونیاک به موها صدمه کمتری می‌زنند و حتی گاهی به عنوان تقویت‌کننده رنگ طبیعی مو نیز به کار می‌روند.

ب) رنگ موهای دائمی یا ثابت:

ماندگاری و پایداری این رنگ ها، روی موها بیشتر و طولانی‌تر است. این رنگ‌ها رایج‌ترین رنگ‌های مصرفی در سالن‌های آرایشی هستند و اغلب مردم ترجیح می‌دهند که از این رنگ‌ها استفاده کنند، اما از تاثیرات مخرب احتمالی آنها روی مو و پوست سر غافل هستند.

رنگ موی دائمی، حاوی آمونیاک و اکسیدان است. اکسیدان به عنوان کاتالیزور عمل کرده و باعث می‌شود که رنگ به صورت دائمی روی مو باقی بماند، اما به دلیل آسیبی که اکسیدان‌های قوی به مو می‌زنند، بهتر است از اکسیدان‌های ضعیف‌تر استفاده شود. اکسیدان‌های قوی، سولفورهای بیشتری از مو را پاک می‌کنند، در نتیجه مو سفت شده و قطرش کاهش می‌یابد.

واردات رنگ مو به کشور

واردات رنگ مو به کشور واردات رنگ‌مو به کشور  از خارج کشور: آمارهایی که در خصوص واردات محصولات آرایشی بهداشتی و لوازم آرایش ارائه میشود,بسیار نادقیق و عجیب و غریب است.بارها مقامات رسمی اعلام کردند که یک میلیارد دلار لوازم آرایش تقلبی سالانه وارد کشور میشود.اینکه این آمار مربوط به کدام بخش از محصولات آرایشی بهداشتی است,دقیقا مشخص نشده.ظاهرا دو دسته آمار داریم: آمارهای رسمی و آمارهای غیررسمی.طبق گفته مسئولین,آمارهای غیر رسمی واردات لوازم آرایشی عددی بسیار فراتر از آنچه به صورت رسمی اعلام میشود است.ضمن این که مشخص نیست این یک میلیارد دلار آیا شامل همه نوع واردات محصولات آرایشی بهداشتی از جمله مجاز و غیر مجاز,اصل و تقلبی,استاندارد و غیر استاندارد, اظهار شده و اظهار نشده,قاچاق یا غیر قاچاق میشود یا خیر.

خرید بهترین مدل رنگ موی مدیا

خرید بهترین مدل رنگ موی مدیا   خرید بهترین مارک رنگ موی مدیا از بهترین تولیدی ها در بازار : رنگ مو را باید براساس رنگ چهره و رنگ اصلی مو تعیین كرد. مثلا اگر موهای شما قهوه‌ای تیره است، هرگز نباید رنگ بلوند خیلی روشن را انتخاب كنید یا اگر صورت رنگ پریده‌ای دارید و موهای‌تان خرمایی روشن است، بهتر است از رنگ‌های مسی و گرم استفاده كنید تا صورت‌تان را زیب جلوه دهد.

رنگ مو بلوند صدفی خیلی روشن وانیلی مدیا : 8,300

رنگ موی سری مسی شماره 4-5 مدیا:  8,300 تا 22,000

رنگ موی بلوند طلایی متوسط مدیا : 8,300

رنگ مو بلوند خاکستری خیلی روشن مدیا : 8,300

رنگ مو بلوند نسکافه ای تیره شماره: 7 مدیا  8,300

رنگ مو شرابی خیلی روشن مدیا : 8,300

رنگ مو سوپر پلاتینی بلوند شماره :900 مدیا  8,300

رنگ موی بلوند طلایی مدیا:  8,300

بازرگانی فروش رنگ مو

بازرگانی فروش رنگ مو بازرگانان زیادی در بازار وجود دارند که اقدام به بازرگانی فروش رنگ مو که در یکی از این بازرگان ها شرکت بازرگانی نسیم فعال در بخش محصولات آرایشی و بهداشتی است که کار خود را در سال ۱۳۸۴ با هدف توسعه ای پایدار و چشم اندازی بلند تاسیس گردید که این شرکت اقدامات زیادی در زمینه تولید و صادرات انواع محصولات آرایشی و بهداشتی دارد.

برترین برندهای تولید کننده رنگ مو

برترین برندهای تولید کننده رنگ مواولین برند رنگ مویی که قصد معرفی آن را داریم در داخل کشور تولید می شود و از محصولات آرایشی و زیبایی ایرانی می باشد. رنگ موهای برند دنی وان تحت لیسانس های کشور فرانسه تولید می شود. این برند دارای طیف وسیعی در رنگ مو دارد و می تواند بسیاری از سلیقه ها را از خود راضی نگه دارد

این رنگ مو تا کنون علی رغم کیفیت و قیمت مناسب اش تواسنته با سن بسیار کم اش در بازار ایران طرفدارن خوبی را به دست بیاورد.

برند دنی وان به سلامت موها بسیرا اهیمت می دهد و در همین راستا در تولیدات خود از روغن زیتون استفاده می کند. رنگ موهای دنی وان همان مشکل همیشگی را که پوشش موهای سفید باشد را نیز به خوبی رفع کرده است.

بنابراین یکی از گزینه های ایرانی برای خرید رنگ مو،برند دنی وان می باشد..

ویژگی های رنگ موی مدیا

ویژگی های رنگ موی مدیاویژگی های اصلی:

  1. غنی شده با ویتامین C
  2. رنگ دانه های عمیق
  3. ماندگاری بالا
  4. پوشانندگی کامل موهای سفید و خاکستری
  5. مناسب برای انواع مو
  6. رنگ بندی کامل
  7.  این مدل رنگ مو در ۸۲ طیف رنگی در بازار به فروش میرسد رنگ موی مدیا پوشش یکدست شفاف طبیعی به موها می بخشد و دارای ویتامین c فراوان است که به تقویت موها نیز کمک می‌کند:
  8.  مشکی
  9. قهوه ای خیلی تیره
  10. قهوه ای تیره
  11.  قهوه ای
  12.  قهوه ای روشن
  13.  بلوند تیره
  14.  بلوند
  15. بلوند روشن
  16. بلوند خیلی روشن
  17. بلوند خیلی خیلی روشن
  18. پر کلاغی
  19. قهوه ای خاکستری تیره
  20. قهوه ای خاکستری
  21. قهوه ای خاکستری روشن
  22. بلوند خاکستری تیره
  23. بلوند خاکستری متوسط
  24. بلوند خاکستری روشن
  25. بلوند خاکستری خیلی روشن
  26. بلوند پلاتینه نقره ای
  27. بلوند نقره ای
  28. قهوه ای زیتونی تیره
  29.  قهوه ای زیتونی متوسط
  30. قهوه ای زیتونی روشن

خریداران رنگ موی مدیا زیر قیمت

خریداران رنگ موی مدیا زیر قیمت خرید آنلاین رنگ موی مدیا زیر قیمت و مولانا کسانی هستن  که در آرایشگاه ها و یا مراکز این چنینی مشغول به کار هستند. خریداران سعی می کنند محصولات خود را به صورت عمده و به صورت خریدن یک برند زیر قیمت بازار دارند. برای اینکه کسب و کار موفقی داشته باشید لازم است اطلاعات لازم و کافی درباره محصولات مورد تقاضا در منطقه ای که فروشگاه خود را افتتاح کرده اید، داشته باشید. برای این منظور تنها کافیست به چند فروشگاه لوازم آرایشی در محدود خود مراجعه کنید و با محصولات و برنده های مورد استفاده در ان فروشگاه ها بیشتر آشنا شوید.

پیشنهاد کلی این است که ابتدا تمام برندها و محصولات آرایشی را به خوبی بشناسید و سپس یک لیست کامل از محصولاتی که قرار است در فروشگاه خود داشته باشید، تهیه کنید. لازم است به این نکته نیز توجه داشته باشید که بسیاری از برندهای معروف و اصلی محصولات خود را تنها در اختیار نمایندگی های مجاز قرار می دهند و شاید شما نتوانید به سادگی از ان محصولات برای فروشگاه خود خریداری نمایید. در مطالبی که بیان شد ما به توضیح موارد زیر پرداختم:

  • قیمت عمده رنگ مو پادینا
  • قیمت عمده رنگ موی آلبورا
  • قیمت رنگ مو پادینا
  • رنگ موی ۵ ۵۵
  • نمایندگی رنگ موی پادینا
  • پخش عمده اکسیدان
  • رنگ موی مدیا شماره ۷
  • قیمت اکسیدان سلیک
  • رنگ موی مدیا ۰۰۴
  • نمایندگی رنگ موی انیکا
  • فروش عمده رنگ مو ریتون
  • خرید عمده رنگ مو البورا
  • پخش رنگ مو در تهران
  • فروشگاه رنگ مو در منوچهری
  • مرکز فروش رنگ مو در تهران
  • نمایندگی فروش رنگ مو پرستیژ
  • لیست قیمت رنگ مو
  • رنگ موی ایرانی خوب
  • رنگ موی مدیا خوبه؟
  • شرکت پخش رنگ موی مدیا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما